ספר

מאסטר שף סוגרים נבחרת

מאסטר שף סוגרים נבחרת
מתוך מאסטר שף (צילום מסך)
ביום חמישי התבשרנו על כך שסמדי בומבה היא הראשונה שנכנסה לנבחרת מאסטר שף. 24 מתמודדים עלו לשלב הבא, והערב סוגרים את נבחרת מאסטר שף. זהו היום השני של מחנה האימונים. מכיוון שסמדי כבר בנבחרת, אז נותרו רק עוד אחד עשר מקומות. המשימה הראשונה, היא משימת הבוקר, והמשימה היא לעשות על האש, להגיש מנת מנגל מנצחת.לרשות המתמודדים עומדים אינספור של חומרים, ושלל בשרים. הזמן קצוב לשעה וחצי. מוריה בחרה בדג דניס, איציק בחר בחזה עוף וצלה אותו על האש בסירופ, אסף תכנן על פילה ודלורית. אלקנה הלך על אוכף טלה, ואביבה הלכה על פיצה ים תיכונית עם גבינת ברי. מוריה פורצת בבכי חסר מעצורים מכיוון שהדג לא מבושל במידה הנכונה, וחיים כהן ניגש אליה כדי לעודד אותה להמשיך ולא להישבר.



רון מגיש לשופטים סינטה עגל ברוטב אסיאתי, והשופטים לאחר התייעצות קצרה ביניהם מקבלים החלטה שלא להעביר את המנה. אינה הגישה לשופטים מנת דג עם קוויאר עדשים. התייעצות קצרה בין השופטים, ואינה מצטרפת אל סמדי היישר אל נבחרת מאסטר שף. מתמודדת נוספת שעולה לנבחרת היא אביבה, אשר הכינה פיצה עם גבינת ברי, השופטים מאוד אהבו. גם רן, שהכין מנת אנטריקוט, מצטרף אל הנבחרת. אלקנה מגיש קבב מעולה, ועולה לנבחרת מאסטר שף. אביב עוברת לנבחרת. אדי הכין קבב טלה ומסבחת חצילים. רפי אדר העיד שהמנה טעימה מאוד, אך הוא מאוכזב מכך שאדי חוזר על אותה המנה בפעם השנייה. אדי מקבל הזדמנות נוספת, למשימה הבאה.

הזדמנות האחרונה להיכנס לנבחרת, המשימה האחרונה לקראת הנבחרת היא לבשל את מנת הדגל שלהם. הזמן שהוקצב הוא שעה אחת. הלחץ על המתחרים עצום, זוהי ההזדמנות האחרונה שלהם להעפיל לנבחרת מאסטר שף. גלית, מכינה מנה פשוטה וטעימה, היא פותחת בצק ומכינה מאפה טעים להפליא. אדי עושה גרטן בטטות תפוחי אדמה, וקרפצ'יו על הצלחת. הוא מבין שעליו ליצור מנה פשוטה אך מדויקת. ואילו אריאלה הכינה פירה עם כבד ובצל מטוגן. דניאלה החיילת בת ה 19 הכינה פחזניות בצורת ברבורים. איציק הכין מונייטו, בטטה מקורמלת.


מוסא שהכין מעלובה ניצב ראשון למבחן הטעימה של השופטים, ומבטיח את מקומו בנבחרת מאסטר שף. איציק מצליח לבסוף ועובר לנבחרת. אסף הכין מוס שוקולד עם מלח ועלי חסה והולך הביתה. דניאלה מגישה את פחזניות הברבורים, ואייל שני אומר לה, "אני רוצה לשוט עם הברווזים שלך לעד." למרות זאת היא הולכת הביתה. גל, לעומת זאת הצליח להלהיב את השופטים ונכנס לנבחרת. מוריה מגישה לשופטים דג סלמון עם פטרוזיליה ושום, מולה גלית שמציעה לחם  מרוקאי טעים מאוד. השופטים מחליטים להכניס את שתיהן לנבחרת.

תגידו מה שתגידו על מאסטר שף, אבל התוכנית הזאת בהחלט מעוררת תיאבון. עם כל המרקם הנפלא הזה של המאכלים המתבשלים על האש. בלוטות הטעם שלנו מתעוררות לחיים וזה בהחלט עושה חשק אמיתי לסעוד את הלב במאכל טעים.

נבחרת מאסטר שף, כפי שנסגרה הערב:
סמדי בומבה
אינה
אביבה
רן
אלקנה
אביב
מוסא
איציק
גל
מוריה
גלית
אדי