ספר

מאסטר שף האודישנים ממשיכים- פרק שני


 מאסטר שף
מתוך מאסטר שף (צילום מסך)
 המתח לקראת התוכנית הראשונה של מאסטר שף היה אדיר, בעיקר עבור הזכיינית, שידורי קשת, מה יהיה הרייטינג, והאם התוכנית תמלא את הציפיות שתלו בה? ובכן, לאחר השידור הראשון מתברר שצפו בתוכנית מאסטר שף יותר מ 26%, זהו אחוז רייטינג די גבוה.

למתמודדים 5 דקות כדי להרשים את השופטים עם המנה שהכינו, כדי לקבל את הסינר המיוחל, ולעבור לשלב הבא. איבון שהכינה בתוכנית הקודמת פסטה, נשלחת הביתה לסיבוב נוסף. השופטים החליטו לתת לאיבון הזדמנות נוספת, הם שלחו אותה הביתה להכין את המנה האותנטית שלה - תבשיל כרעי עוף בפול עם כוסברה, אשר מעביר אותה לשלב הבא ומעניק לה את הסינר של מאסטר שף.

מיכל אנסקי טועמת
מתוך מאסטר שף (צילום מסך)
מוריה, בחורה צעירה ונשואה שטרם מלאו לה 21 נכנסת עם עגלת המזון שלה בחיוך גדול והתרגשות לא פחות גדולה. מוריה מצהירה שהכנת אוכל עבורה זה שואו. היא הכינה עבור התוכנית מנת מוסר ים על פטריות מוקפצות ופטרוזיליה. השופטים טועמים, ומוריה כמעט רועדת ממתח וציפייה. הראשון שמעביר אותה הוא חיים כהן, רפי אדר, מעביר אותה בגדול, וקורא לה מדהימה. מוריה מקבלת את הסינר, והיא תגיע אל מחנה האימונים של התוכנית. שוב אייל שני מתבטא בדרכו המיוחדת: "מוריה אני אהבתי את זעקת הפטרוזיליה שבקעה ממך...כל זעקה כזאת היא כמו זעקת הלידה שלך."


אלעד בן 24 מכפר סבא, מעיד על עצמו שהוא תותח ומדהים באוכל. האם הנחתום מעיד על עיסתו? הוא מגיש לשופטים חזה אווז עם פירה ארטישוק, אך השופטים לא היום שותפים לדעתו על עצמו, והוא נשלח הביתה.


אביב מרמת הגולן, עובדת בהייטק, ומעידה על עצמה שהבישול זוהי הבריחה שלה מקשיי החיים. אביב הלכה רחוק, היא קיבלה החלטה לנטוש את עבודתה. מאז שהיא ילדה קטנה היא מבשלת עם אביה שהיה שף. לאביב יש סיפור אישי מאוד עצוב, הטרגדיה היא שאביה נהרג לפני שש שנים בתאונת דרכים. אביב מרגישה שהיא מגשימה את חלומו של אביה, ושהוא מסתכל מלמעלה וצופה בה. היא הכינה דים סאם עוף שרימפס ובטטה, ועוברת הלאה, עם הרבה מאוד סימפטיה מצוות השופטים.


כמו בפרק הראשון של התוכנית, גם הפעם השופטים מגיעים לאודישן עד הבית. הפעם חיים כהן ומיכל אנסקי מגיעים לחיפה אל צמד האחיות חנה ודלית. חנה לא עוברת, אך דלית כן.

את אלקנה ביטון, כבאי בן 29, בוודאי כבר ראיתם בפרומו לתוכנית מסטר שף. אלקנה למד לבשל מתוך תוכניות בישול. והוא הוגה את המשפט האלמותי -  "חיים כהן אתה לימדת אותי לאכול חציל." הוא מכין לאודישן של התוכנית רול סינטה ממולא בשר ופירות יבשים. האם אלקנה יהיה המאסטר שף של מדינת ישראל? מוקדם לקבוע, אך השופטים התלהבו מאוד, והעבירו אותו ללא כל הרהורים נוספים, היישר אל השלב הבא.