ספר

מאסטר שף התחרות נמשכת פרק 8

ביום חמישי אביב הודחה ממאסטר שף, לאחר שהשופטים לא אהבו את הפבלובה שהכינה. אינה לעומת זאת היתה המצטיינת של התוכנית. היום נותרנו עם 11 מתמודדים: סמדי בומבה, אינה, רן, איציק, גל, מוריה, אדי, אלקנה, אביבה, מוסא, גלית. אחד מהם יהיה המאסטר שף הראשון של ישראל.

אביבה -זוכת המנה המצטיינת של היום
מתוך מאסטר שף (צילום מסך)
בוודאי כבר ראיתם בפרומו את המשימה הלכאורה פשוטה אבל בעצם מאוד מסובכת - משימת הביצה. המתחרים מתבקשים להכין מנה מביצה אחת בלבד. צריך להיות מאוד יצירתי על מנת להרשים עם מנה העשויה מביצה אחת. למתחרים מוקצבת חצי שעה כדי להכין את המנה. ללא ספק נדרשת יצירתיות ומקוריות. מי שלא יעבור את המשימה, יצטרך לעבור למשימת הדחה, ויהיה בסיכון של הדחה מהתוכנית. אינה זכתה ליתרון, היא ידעה מראש על המשימה והתכוננה בבית, אלא שלא בטוח שזה יפעל לטובתה. המתחרים בוחרים שלל מצרכים וחומרים, וכמובן ביצה. מוריה הולכת על פשוט – סנדוויץ' חביתת ירק, ומביעה חשש שמא המנה שלה פשוטה מדי. אדי מכין סביח, לגלית רועדות הידיים והיא בקושי מצליחה לחתוך גבינה. סמדי בוחרת לעבוד עם דג סלמון והיא שבעת רצון שהיא לקחה את המטבח שלה לכיוונים חדשים ובלתי צפויים. המנות נראות מאוד נאות ואלגנטיות, מנות גורמה.



השופטים טועמים את המנה של סמדי בומבה - ביצים ממולאות סלמון ומיונז, ואינם מתרשמים. אביבה מגישה רושטי עם ביצת עין ואווז מעושן, וזוכה למחמאות, פשוט נפלא. רן הכין ביצה עלומה על מצע סלמון וסלק. מוריה הגישה את כריך חביתת הירק שהכינה, וממתינה בחששות כבדים, לדברי השופטים. זה היה נורא טעים לאייל שני, וגם השופטים האחרים אהבו. אלקנה הכין עיג'ה, ולא הרשים את השופטים. אינה הכינה רביולי חלמון עם כבד, חיים כהן אהב וזה היה טעים לו, אייל שני מוסיף שזוהי מנה מקסימה.


אדי הציע רוסקטת סביח והשופטים לא מתרשמים. גלית, אף היא הכינה חביתת ירק, ואינה זוכה לעדנה רבה. איציק מביא ברוסקטת זיתים, פילה. אייל שני אומר שזוהי מנה יפהפייה, וחיים כהן מוסיף שהביצה מושלמת. אינה, איציק, גל, מוריה אלקנה ואביבה עברו את המשימה. לעומת זאת המועמדים להדחה היום הם גלית, סמדי בומבה, מוסא, אדי, ורן. והם עוברים למשימת הדהח, אחד מהם ילך היום הביתה. הלחץ במשימת ההדחה היה רב. למתחרים ניתנת קופסה. כאשר הם פותחים את הקופסה הם מגלים מגוון חומרים שמהם עליהם להכין מנה שתרשים את השופטים ותעביר אותם אל השלב הבא. אנטריקוט צ'ילי בטטה רימונים תפוח אדמה, שוקולד. הכנת המנה חייבת להיות עם יין. לרן אירעה תאונת עבודה, הוא נכווה וסבל מכאבים עזים בידו, את המנה שיכין הוא יגיש כבר ביד עם תחבושת.

בשלב הזה השופטים התיישבו לסעוד את ליבם והרעיפו מחמאות וקומפלימנטים על מרבית המנות שהוגשו. נדמה שאת המנה של רן הם פחות אהבו. רגע ההערכה הגיע,  מי הולך היום הביתה? השופטים קבעו, אדי נשאר, מוסא נשאר, סמדר וקנין נשארת בתחרות. "גלית, את הולכת הביתה," מכריז חיים כהן. גלית היא המודחת של התוכנית היום. ביום חמישי הקרוב נמשיך עם 10 מתמודדים.

ולסיום, אמנם יש עוד זמן עד שיוכרז מיהו המאסטר שף, אבל לנו כבר יש רעיון לשיר שישיר המאסטר.

אני הוא המאסטר שמבשל בכיף
אני הוא המאסטר - המאסטר שף.
אני הוא המאסטר שמבשל בכיף
אני הוא המאסטר, אני הוא המאסטר
המאסטר מאסטר שף


המילים מאת יוסי נפקר, מישהו רוצה להלחין?